Dana 6. studenog 2024. godine učitelji i stručne suradnice OŠ "Podolice" slušali su predavanje profesorice s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, Daniele Cvitković. Naziv predavanja bio je "Psihološki aspekti ADHD-a i podrška školi".
Učitelji i stručne suradnice dobili su informacije o poremećaju pažnje i hiperaktivnosti na temelju recentnih istraživanja te praktičnih iskustava predavačice s posebnim naglaskom na manifestaciji simptoma u školskom kontekstu te oblicima podrške koju može pružiti Škola.
Važan dio predavanja odnosio se na motivaciju za učenjem jer se nerijetko događa da učenici s ADHD-om podbacuju u školi. Učitelji su imali prilike podijeliti svoja iskustva rada s učenicima s ADHD-om, ali i čuti iskustva profesorice stečena u dugogodišnjem radu s djecom s ADHD-om i njihovim obiteljima.
Dana 6. studenog 2024. godine učitelji i stručne suradnice OŠ "Podolice" slušali su predavanje profesorice s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, Daniele Cvitković. Naziv predavanja bio je "Psihološki aspekti ADHD-a i podrška školi".
Učitelji i stručne suradnice dobili su informacije o poremećaju pažnje i hiperaktivnosti na temelju recentnih istraživanja te praktičnih iskustava predavačice s posebnim naglaskom na manifestaciji simptoma u školskom kontekstu te oblicima podrške koju može pružiti Škola.
Važan dio predavanja odnosio se na motivaciju za učenjem jer se nerijetko događa da učenici s ADHD-om podbacuju u školi. Učitelji su imali prilike podijeliti svoja iskustva rada s učenicima s ADHD-om, ali i čuti iskustva profesorice stečena u dugogodišnjem radu s djecom s ADHD-om i njihovim obiteljima.