preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Podolice" Koprivnica

Šk. god. 2024./2025.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Predavanje za učitelje "Psihološki aspekti ADHD-a i podrška školi"
Autor: Ivana Habijan, 12. 11. 2024.

Dana 6. studenog 2024. godine učitelji i stručne suradnice OŠ "Podolice" slušali su predavanje profesorice s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, Daniele Cvitković. Naziv predavanja bio je "Psihološki aspekti ADHD-a i podrška školi". 


Učitelji i stručne suradnice dobili su informacije o poremećaju pažnje i hiperaktivnosti na temelju recentnih istraživanja te praktičnih iskustava predavačice s posebnim naglaskom na manifestaciji simptoma u školskom kontekstu te oblicima podrške koju može pružiti Škola.

Važan dio predavanja odnosio se na motivaciju za učenjem jer se nerijetko događa da učenici s ADHD-om podbacuju u školi. Učitelji su imali prilike podijeliti svoja iskustva rada s učenicima s ADHD-om, ali i čuti iskustva profesorice stečena u dugogodišnjem radu s djecom s ADHD-om i njihovim obiteljima. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Predavanje za učitelje "Psihološki aspekti ADHD-a i podrška školi"
Autor: Ivana Habijan, 12. 11. 2024.

Dana 6. studenog 2024. godine učitelji i stručne suradnice OŠ "Podolice" slušali su predavanje profesorice s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, Daniele Cvitković. Naziv predavanja bio je "Psihološki aspekti ADHD-a i podrška školi". 


Učitelji i stručne suradnice dobili su informacije o poremećaju pažnje i hiperaktivnosti na temelju recentnih istraživanja te praktičnih iskustava predavačice s posebnim naglaskom na manifestaciji simptoma u školskom kontekstu te oblicima podrške koju može pružiti Škola.

Važan dio predavanja odnosio se na motivaciju za učenjem jer se nerijetko događa da učenici s ADHD-om podbacuju u školi. Učitelji su imali prilike podijeliti svoja iskustva rada s učenicima s ADHD-om, ali i čuti iskustva profesorice stečena u dugogodišnjem radu s djecom s ADHD-om i njihovim obiteljima. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju