« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 1.A razreda naše škole i njihova učiteljica Željka Đurkan u ponedjeljak 19. prosinca sudjelovali su u projektu „Slušaj, čitaj, reci pa pokus ispeci“ koji su osmislili i vode ga koprivnički gimnazijalci.
Voditeljice projekta su gimnazijske profesorice Kristina Bukvić, Martina Grgac, Mišela Lokotar i Ines Sertić. Sudionici projekta su, uz gimnazijalce, polaznici DV Igra i učenici osnovnih škola.
U sklopu projekta predviđeno je pet radionica za djecu predškolske i školske dobi. Cilj radionica je potaknuti djecu na pažljivo slušanje i izvođenje zaključaka na temelju pokusa. Radionice provode gimnazijalci sa svojim profesoricama s ciljem da djecu potaknu na čitanje književnog teksta te razumijevanje i prepoznavanje književnih tekstova prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.
Prva radionica, slonica Balonica, odrađena je u našoj školi u 1. A razredu. Prvašići su povezali izgovorene riječi na engleskom jeziku sa slikovnim prikazima i predmetima. Izrekli su svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon čitanja književnoga teksta i izvođenja pokusa te ih povezali s vlastitim iskustvom.
Učenici 1.A razreda naše škole i njihova učiteljica Željka Đurkan u ponedjeljak 19. prosinca sudjelovali su u projektu „Slušaj, čitaj, reci pa pokus ispeci“ koji su osmislili i vode ga koprivnički gimnazijalci.
Voditeljice projekta su gimnazijske profesorice Kristina Bukvić, Martina Grgac, Mišela Lokotar i Ines Sertić. Sudionici projekta su, uz gimnazijalce, polaznici DV Igra i učenici osnovnih škola.
U sklopu projekta predviđeno je pet radionica za djecu predškolske i školske dobi. Cilj radionica je potaknuti djecu na pažljivo slušanje i izvođenje zaključaka na temelju pokusa. Radionice provode gimnazijalci sa svojim profesoricama s ciljem da djecu potaknu na čitanje književnog teksta te razumijevanje i prepoznavanje književnih tekstova prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.
Prva radionica, slonica Balonica, odrađena je u našoj školi u 1. A razredu. Prvašići su povezali izgovorene riječi na engleskom jeziku sa slikovnim prikazima i predmetima. Izrekli su svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon čitanja književnoga teksta i izvođenja pokusa te ih povezali s vlastitim iskustvom.