preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Podolice" Koprivnica

Login
Logo

Logo škole

 

Logo ERASMUS+  projekta

 

ŠKOLSKO LICE

Osnovna škola "Podolice" Koprivnica

Školsko zvono

        

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Natjecanja

       

Anketa
Zadovoljan/zadovoljna sam sa novom i suvremenom školom?



Korisni linkovi
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 8. 2022.

Ukupno: 110325
Ovaj mjesec: 2127
Ovaj tjedan: 729
Danas: 18
Korisni linkovi

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako djeci pružiti podršku nakon događaja u školi u Beogradu
Autor: Đurđica Lucek, 8. 5. 2023.


U posljednjih smo nekoliko dana svjedoci  zastrašujučih događaja koji su pogodili Beograd te s nevjericom i dubokim suosjećanjem pratimo vijesti i tugujemo za djecom, roditeljima, nastavnicima i svima ostalima.Traumatski događaji mogu imati dugotrajne i ozbiljne posljedice na djecu pa je važno da se pruži podrška kako bi se smanjili njihovi negativni učinci. U društvu i u medijima javljaju se brojne rasprave o tome kako da roditelji pristupe djeci te se javlja određena nesigurnost. Evo nekoliko načina na koje možete pružiti podršku djetetu nakon traumatskog događaja:

1. Pružite osjećaj sigurnosti: Djeca se mogu osjećati nesigurno nakon traumatskog događaja, stoga im pružite osjećaj sigurnosti. To možete učiniti tako što ćete im dati do znanja da su voljeni i da su zaštićeni. Razgovarajte s njime i napomenite im da ponekad mediji daju krivu sliku stvarnosti.

2. Slušajte ih: Djeca će vjerojatno htjeti pričati o tome što se dogodilo i kako se osjećaju. Budite pažljivi slušatelj i dajte im do znanja da ih razumijete. Pokušajte ne ocjenjivati njihove osjećaje ili ih uvjeravati da se ne trebaju osjećati tako.

3. Potaknite ih da izraze svoje osjećaje: Djeca se mogu osjećati zbunjeno nakon traumatskog događaja i ne znaju kako bi izrazili svoje osjećaje. Potaknite ih da to učine na način koji odgovara njihovoj dobi i razumijevanju. To može uključivati crtanje, pisanje, razgovor s nekim ili igranje.

4. Potražite stručnu pomoć: Ako smatrate da dijete treba više pomoći, potražite stručnu pomoć. To može uključivati i savjetovanje kod školskog psihologa, pedagoga, socijalnog pedagoga, liječnika… Razgovarajte s nastavnicima i drugim školskim osobljem kako bi se osiguralo da dijete dobije potrebnu podršku.

Važno je zapamtiti da svako dijete ima jedinstvene potrebe nakon traumatskog događaja i da ne postoji univerzalni pristup koji bi bio primjenjiv za svakog pojedinog djeteta. Ne zaboravimo, neka su djeca ranjivija, osobito ona koja su imala i druga teška iskustva u životu. Ono što vi možete učiniti je da pružite djetetu sigurno okruženje i slušate njihove potrebe.

 

Vedrana Strmečki, socijalna pedagoginja





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Šk. god. 2024./2025.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako djeci pružiti podršku nakon događaja u školi u Beogradu
Autor: Đurđica Lucek, 8. 5. 2023.


U posljednjih smo nekoliko dana svjedoci  zastrašujučih događaja koji su pogodili Beograd te s nevjericom i dubokim suosjećanjem pratimo vijesti i tugujemo za djecom, roditeljima, nastavnicima i svima ostalima.Traumatski događaji mogu imati dugotrajne i ozbiljne posljedice na djecu pa je važno da se pruži podrška kako bi se smanjili njihovi negativni učinci. U društvu i u medijima javljaju se brojne rasprave o tome kako da roditelji pristupe djeci te se javlja određena nesigurnost. Evo nekoliko načina na koje možete pružiti podršku djetetu nakon traumatskog događaja:

1. Pružite osjećaj sigurnosti: Djeca se mogu osjećati nesigurno nakon traumatskog događaja, stoga im pružite osjećaj sigurnosti. To možete učiniti tako što ćete im dati do znanja da su voljeni i da su zaštićeni. Razgovarajte s njime i napomenite im da ponekad mediji daju krivu sliku stvarnosti.

2. Slušajte ih: Djeca će vjerojatno htjeti pričati o tome što se dogodilo i kako se osjećaju. Budite pažljivi slušatelj i dajte im do znanja da ih razumijete. Pokušajte ne ocjenjivati njihove osjećaje ili ih uvjeravati da se ne trebaju osjećati tako.

3. Potaknite ih da izraze svoje osjećaje: Djeca se mogu osjećati zbunjeno nakon traumatskog događaja i ne znaju kako bi izrazili svoje osjećaje. Potaknite ih da to učine na način koji odgovara njihovoj dobi i razumijevanju. To može uključivati crtanje, pisanje, razgovor s nekim ili igranje.

4. Potražite stručnu pomoć: Ako smatrate da dijete treba više pomoći, potražite stručnu pomoć. To može uključivati i savjetovanje kod školskog psihologa, pedagoga, socijalnog pedagoga, liječnika… Razgovarajte s nastavnicima i drugim školskim osobljem kako bi se osiguralo da dijete dobije potrebnu podršku.

Važno je zapamtiti da svako dijete ima jedinstvene potrebe nakon traumatskog događaja i da ne postoji univerzalni pristup koji bi bio primjenjiv za svakog pojedinog djeteta. Ne zaboravimo, neka su djeca ranjivija, osobito ona koja su imala i druga teška iskustva u životu. Ono što vi možete učiniti je da pružite djetetu sigurno okruženje i slušate njihove potrebe.

 

Vedrana Strmečki, socijalna pedagoginja





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju