« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Većina redovne nastave održava se unutar školskih učionica, što je često bez mogućnosti kretanja i ponekad nedostaje neposredno iskustvo učenja. Učenje neposrednim iskustvom može potaknuti novu razinu razumijevanja te omogućiti povezivanje znanja iz nekoliko područja. Stoga, odlučili smo kako ćemo 17. listopada 2023. godine obilježiti Integrirani dan "Pozdrav jeseni".
Svi učenici škole su u pratnji učitelja, ravnateljice i stručnih suradnica prošetali u Crnu goru gdje smo održali razne zabavne edukativne i sportske igre te aktivnosti. Bavili smo se upoznavanjem okoline, godišnjih doba u neposrednoj životnoj stvarnosti, snalaženjem u prirodi, plesom i kreativnim osmišljavanjem. Poticali smo kulturu kretanja te zdravog načina života.
Više fotografija pogledajte OVDJE
Učenici razredne nastave prema crnoj gori su krenuli nakon doručka sa svojim učiteljicama i pojedinim roditeljima koji su iskazali interes da se uključe u ovu aktivnost. Putem su promatrali prirodu oko sebe, a učiteljice su ih u nekoliko navrata zaustavljale te im postavljale pitanja kroz koja su i učili i ponavljali hrvatski jezik, matematiku i prirodu.
Hodajući šumskim putom ponavljali su o živom svijetu. Promatrali su koru drveća i naučili prepoznati stablo hrasta i bukve. Ispod lišća ugledali su ciklame. Naučili su nešto i o paprati. Promatrali su različite gljive i naučili da se ne smiju brati. Od životinja su vidjeli mrave, pauke, pčele, komarce. Cijelim putem ih je pratio cvrkut ptica. Hodajući šumom vidjeli su rupe u zemlji koje su dom životinjama.
Učenici petih razreda su plesali i igrali nogomet, a učenici šestih razreda su se bavili aktivnostima iz hrvatskog jezika i iz prirode. Ako su se učenici odlučili baviti aktivnostima iz hrvatskoga jezika morali su izabrati neki predmet iz prirode i ispričati priču o njemu, a ako su se odlučili baviti se prirodom morali su pronaći neke predmete iz prirode.
Učenici sedmih razreda po dolasku u šumu Crna Gora sudjelovali su u potrazi za blagom. Zadatak im je bio u timovima pronaći 24 predmeta s popisa kojega su dobili na engleskom jeziku. Neki od predmeta koje su trebali prikupiti bili su: puževa kućica, raznobojno lišće, češer, bobice, mahovina, i barem jedan komadić smeća koje su tamo ostavili neodgovorni šetači. Na taj su način usvojili nove i ponovili dobro im poznate riječi iz engleskog jezika, dobro se umorili trčeći stazama, razvijali timski duh, ali i podigli svoju svijest o važnosti zaštite okoliša. Pobjednički timovi posladili su se čokoladom.
Učenici osmih razreda su se bavili matematičkim aktivnostima i morali su raspoznati vrstu drveća, a ako su učenici željeli, mogli su igrati matematičke igre.
Nakon kratkog predaha, odradili su i vježbu iz geografske orijentacije: na kartu su ucrtali put od škole do šume.
Tekst i fotografije: Članovi Novinarske i fotografske grupe
Većina redovne nastave održava se unutar školskih učionica, što je često bez mogućnosti kretanja i ponekad nedostaje neposredno iskustvo učenja. Učenje neposrednim iskustvom može potaknuti novu razinu razumijevanja te omogućiti povezivanje znanja iz nekoliko područja. Stoga, odlučili smo kako ćemo 17. listopada 2023. godine obilježiti Integrirani dan "Pozdrav jeseni".
Svi učenici škole su u pratnji učitelja, ravnateljice i stručnih suradnica prošetali u Crnu goru gdje smo održali razne zabavne edukativne i sportske igre te aktivnosti. Bavili smo se upoznavanjem okoline, godišnjih doba u neposrednoj životnoj stvarnosti, snalaženjem u prirodi, plesom i kreativnim osmišljavanjem. Poticali smo kulturu kretanja te zdravog načina života.
Više fotografija pogledajte OVDJE
Učenici razredne nastave prema crnoj gori su krenuli nakon doručka sa svojim učiteljicama i pojedinim roditeljima koji su iskazali interes da se uključe u ovu aktivnost. Putem su promatrali prirodu oko sebe, a učiteljice su ih u nekoliko navrata zaustavljale te im postavljale pitanja kroz koja su i učili i ponavljali hrvatski jezik, matematiku i prirodu.
Hodajući šumskim putom ponavljali su o živom svijetu. Promatrali su koru drveća i naučili prepoznati stablo hrasta i bukve. Ispod lišća ugledali su ciklame. Naučili su nešto i o paprati. Promatrali su različite gljive i naučili da se ne smiju brati. Od životinja su vidjeli mrave, pauke, pčele, komarce. Cijelim putem ih je pratio cvrkut ptica. Hodajući šumom vidjeli su rupe u zemlji koje su dom životinjama.
Učenici petih razreda su plesali i igrali nogomet, a učenici šestih razreda su se bavili aktivnostima iz hrvatskog jezika i iz prirode. Ako su se učenici odlučili baviti aktivnostima iz hrvatskoga jezika morali su izabrati neki predmet iz prirode i ispričati priču o njemu, a ako su se odlučili baviti se prirodom morali su pronaći neke predmete iz prirode.
Učenici sedmih razreda po dolasku u šumu Crna Gora sudjelovali su u potrazi za blagom. Zadatak im je bio u timovima pronaći 24 predmeta s popisa kojega su dobili na engleskom jeziku. Neki od predmeta koje su trebali prikupiti bili su: puževa kućica, raznobojno lišće, češer, bobice, mahovina, i barem jedan komadić smeća koje su tamo ostavili neodgovorni šetači. Na taj su način usvojili nove i ponovili dobro im poznate riječi iz engleskog jezika, dobro se umorili trčeći stazama, razvijali timski duh, ali i podigli svoju svijest o važnosti zaštite okoliša. Pobjednički timovi posladili su se čokoladom.
Učenici osmih razreda su se bavili matematičkim aktivnostima i morali su raspoznati vrstu drveća, a ako su učenici željeli, mogli su igrati matematičke igre.
Nakon kratkog predaha, odradili su i vježbu iz geografske orijentacije: na kartu su ucrtali put od škole do šume.
Tekst i fotografije: Članovi Novinarske i fotografske grupe