« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 6.c razreda su tijekom mjeseca listopada na nastavnom satu Hrvatskoga jezika učili o početcima razvoja hrvatske pismenosti. Naučili su da je hrvatska srednjovjekovna pismenost bila trojezična i tropismena, a da je najvažnije pismo za Hrvate bila glagoljica.
Nakon usvajanja osnovnih pojmova rješavali su glagoljašku križaljku i kviz u parovima i manjim skupinama. Pritom su razvijali suradničke odnose i komunikacijske vještine. Vježbali su pisati azbuku (glagoljaška abeceda) ispisujući slova, vlastita imena i kratke rečenice uglatom glagoljicom. Izrađivali su slova od glinamola koja su ukrasili temperama i tušem prema vlastitoj zamisli.
Na taj su način razvijali maštu, kreativnost, preciznost i osjećaj za lijepo. Učenički su radovi izloženi na školskom hodniku pokraj učionice Hrvatskoga jezika. Popraćeni su kratkim tekstovima o glagoljici i hrvatskim spomenicima kako bi i drugi učenici naše škole mogli učiti o hrvatskoj glagoljaškoj povijesti.
Učenici 6.c razreda su tijekom mjeseca listopada na nastavnom satu Hrvatskoga jezika učili o početcima razvoja hrvatske pismenosti. Naučili su da je hrvatska srednjovjekovna pismenost bila trojezična i tropismena, a da je najvažnije pismo za Hrvate bila glagoljica.
Nakon usvajanja osnovnih pojmova rješavali su glagoljašku križaljku i kviz u parovima i manjim skupinama. Pritom su razvijali suradničke odnose i komunikacijske vještine. Vježbali su pisati azbuku (glagoljaška abeceda) ispisujući slova, vlastita imena i kratke rečenice uglatom glagoljicom. Izrađivali su slova od glinamola koja su ukrasili temperama i tušem prema vlastitoj zamisli.
Na taj su način razvijali maštu, kreativnost, preciznost i osjećaj za lijepo. Učenički su radovi izloženi na školskom hodniku pokraj učionice Hrvatskoga jezika. Popraćeni su kratkim tekstovima o glagoljici i hrvatskim spomenicima kako bi i drugi učenici naše škole mogli učiti o hrvatskoj glagoljaškoj povijesti.