preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Podolice" Koprivnica

Login
Logo

Logo škole

 

Logo ERASMUS+  projekta

 

ŠKOLSKO LICE

Osnovna škola "Podolice" Koprivnica

Školsko zvono

        

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Natjecanja

       

Anketa
Zadovoljan/zadovoljna sam sa novom i suvremenom školom?



Korisni linkovi
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 8. 2022.

Ukupno: 110325
Ovaj mjesec: 2127
Ovaj tjedan: 729
Danas: 18
Korisni linkovi

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Glagoljaška radionica
Autor: Đurđica Lucek, 6. 11. 2023.

Učenici 6.c razreda su tijekom mjeseca listopada na nastavnom satu Hrvatskoga jezika učili o početcima razvoja hrvatske pismenosti. Naučili su da je hrvatska srednjovjekovna pismenost bila trojezična i tropismena, a da je najvažnije pismo za Hrvate bila glagoljica. 


Nakon usvajanja osnovnih pojmova rješavali su glagoljašku križaljku i kviz u parovima i manjim skupinama. Pritom su razvijali suradničke odnose i komunikacijske vještine. Vježbali su pisati azbuku (glagoljaška abeceda) ispisujući slova, vlastita imena i kratke rečenice uglatom glagoljicom. Izrađivali su slova od glinamola koja su ukrasili temperama i tušem prema vlastitoj zamisli.

 

Na taj su način razvijali maštu, kreativnost, preciznost i osjećaj za lijepo. Učenički su radovi izloženi na školskom hodniku pokraj učionice Hrvatskoga jezika. Popraćeni su kratkim tekstovima o glagoljici i hrvatskim spomenicima kako bi i drugi učenici naše škole mogli učiti o hrvatskoj glagoljaškoj povijesti.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Šk. god. 2024./2025.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Glagoljaška radionica
Autor: Đurđica Lucek, 6. 11. 2023.

Učenici 6.c razreda su tijekom mjeseca listopada na nastavnom satu Hrvatskoga jezika učili o početcima razvoja hrvatske pismenosti. Naučili su da je hrvatska srednjovjekovna pismenost bila trojezična i tropismena, a da je najvažnije pismo za Hrvate bila glagoljica. 


Nakon usvajanja osnovnih pojmova rješavali su glagoljašku križaljku i kviz u parovima i manjim skupinama. Pritom su razvijali suradničke odnose i komunikacijske vještine. Vježbali su pisati azbuku (glagoljaška abeceda) ispisujući slova, vlastita imena i kratke rečenice uglatom glagoljicom. Izrađivali su slova od glinamola koja su ukrasili temperama i tušem prema vlastitoj zamisli.

 

Na taj su način razvijali maštu, kreativnost, preciznost i osjećaj za lijepo. Učenički su radovi izloženi na školskom hodniku pokraj učionice Hrvatskoga jezika. Popraćeni su kratkim tekstovima o glagoljici i hrvatskim spomenicima kako bi i drugi učenici naše škole mogli učiti o hrvatskoj glagoljaškoj povijesti.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju