« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu Erasmus + mobilnosti učiteljice razredne nastave Dragana Kolenko i Lidija Bogadi provele su tjedan dana na Siciliji na job shadowingu.
5. svibnja 2024. uputile smo se na naše prvo Erasmus putovanje. Cilj nam je bio upoznati različite metode i oblike rada s učenicima s teškoćama u razvoju. Još u siječnju saznale smo da idemo na jugozapad Sicilije, u mjesto Mazara del Vallo u pokrajini Trapani.
Pet dana smo promatrale rad učitelja u razredima i vrtiću u talijanskoj školi naziva Istituto Comprensivo "Borsellino - Ajello". U sastavu škole je vrtić, niži razredi osnovne škole i niža srednja škola tj. naša predmetna nastava.
Naš koordinator Nicolo Catania bio nam je od velike pomoći te nam je objasnio i pokazao na koji način funkcionira njihovo školstvo. Bio nam je i turistički vodič te nas upoznao sa životom i ljepotama Sicilije.
Prvi i drugi dan provele smo u školi Plesso Poggioreale u druženju s trećašima na matematici, prirodi i tjelesnom. Bile smo na satu talijanskog jezika u 3.b gdje su učenici u grupama dovršavali rečenice ponuđenim frazama. Maestre, učiteljice koje rade s učenicima s teškoćom, prezentirale su nam svoj način rada. Svaki učenik s teškoćom ima jednu maestru. Šećer na kraju bili su vrtićarci koji su nas ugodno iznenadili hrvatskim bandierama i buketima od kolaža. Učili su engleske riječi za osjećaje i dijelove tijela.
Treći dan provele smo u 2.b razredu u školi Plesso Ajello. Učenici su radom u grupama uz pomoć plakata osvještavali važnost dječjih prava bez obzira na boju kože, vjeru i narodnost, s naglaskom da smo svi Europljani (npr. ja sam Franka i Europljanka sam). U završnom dijelu sata odigrali smo s njima igru Memory te ih upoznali s hrvatskim motivima drvenih tradicijskih dječjih igračaka koje su uvrštene na UNESCO-vu listu nematerijalne baštine.
Sljedeći sat prisustvovale smo scenskom prikazu djela „Čarobnjak iz Oza“ koji su za nas izveli učenici 4. razreda. Učenici su pjevali, plesali i recitirali. Od svega doživljenog, najljepše nam je bilo vidjeti kako se djeca toplo, brižno i spontano druže s prijateljem koji ima teškoću.
Četvrti dan u školi Plesso Borsellino, dobrodošlicu nam je ispred učionice zaželio učenik sa svojom učiteljicom asistenticom i uz igru na Wordwallu uveo nas u temu dana. Sat smo započeli s francuskim slasticama s kojima su nas upoznali učenici 2. razreda niže srednje škole (naš 6. razred). Prezentirali su izradu slastica koje su pripremali u paru kod kuće, a zatim smo ih i kušali.
Upoznale smo ih s našom domovinom. Ugodno smo se iznenadile jer su prepoznali naše Vatrene kao i Nikolu Teslu, a isto tako imaju saznanja o Domovinskom ratu i glavnom gradu Hrvatske, Zagrebu.
Razgledavanjem škole uočile smo da dosta pažnje pridaju umjetnosti, glazbi i izradi različitih predmeta od keramike.
Zadnji dan započeo je u 3.a razredu koji je imao aktivnost igranja šaha. Iznenadile smo se koliko ga kratko uče, svega dva mjeseca, a puno su o njemu naučili. Uz igru na ploči, poteze vježbaju uz pomoć listića koje lijepe u svoje bilježnice.Na sljedećem satu učenici su ponavljali tablicu množenja na Kahootu, a nakon toga smo im predstavili našu zemlju i grad Koprivnicu. Engleski jezik uče na vrlo zanimljiv način - uz glazbu putem aplikacije. U razgovoru s maestrom učenici na takav način brže i lakše usvajaju gradivo engleskog jezika. I mi smo se uključile s našom eurovizijskom pjesmom. Razred je bio motiviran za razgovor te su nam postavljali mnoga pitanja, naročito o našim nogometašima. Posjet školi završili smo s vrtićkom skupinom koja nam je demonstrirala kako uče brojiti i prepoznavati geometrijske likove.
Tako je završila naša radna avantura u Mazara del Vallo na Siciliji. Zadnji dan boravka na Siciliji zašećerile smo izletom u Palermo gdje smo prošetale ulicama dupkom punim turista te razgledale najpoznatije znamenitosti: Teatro Politeama Garibaldi, Teatro Massimo, Quattro Canti, Fontana Pretoria, Chiesa della Martorana, Cattedrale di Palermo).
VELIKU GALERIJU FOTOGRAFIJA POGLEDAJTE OVDJE
Možda jednom opet...
Učiteljice Dragana Kolenko i Lidija Bogadi
U sklopu Erasmus + mobilnosti učiteljice razredne nastave Dragana Kolenko i Lidija Bogadi provele su tjedan dana na Siciliji na job shadowingu.
5. svibnja 2024. uputile smo se na naše prvo Erasmus putovanje. Cilj nam je bio upoznati različite metode i oblike rada s učenicima s teškoćama u razvoju. Još u siječnju saznale smo da idemo na jugozapad Sicilije, u mjesto Mazara del Vallo u pokrajini Trapani.
Pet dana smo promatrale rad učitelja u razredima i vrtiću u talijanskoj školi naziva Istituto Comprensivo "Borsellino - Ajello". U sastavu škole je vrtić, niži razredi osnovne škole i niža srednja škola tj. naša predmetna nastava.
Naš koordinator Nicolo Catania bio nam je od velike pomoći te nam je objasnio i pokazao na koji način funkcionira njihovo školstvo. Bio nam je i turistički vodič te nas upoznao sa životom i ljepotama Sicilije.
Prvi i drugi dan provele smo u školi Plesso Poggioreale u druženju s trećašima na matematici, prirodi i tjelesnom. Bile smo na satu talijanskog jezika u 3.b gdje su učenici u grupama dovršavali rečenice ponuđenim frazama. Maestre, učiteljice koje rade s učenicima s teškoćom, prezentirale su nam svoj način rada. Svaki učenik s teškoćom ima jednu maestru. Šećer na kraju bili su vrtićarci koji su nas ugodno iznenadili hrvatskim bandierama i buketima od kolaža. Učili su engleske riječi za osjećaje i dijelove tijela.
Treći dan provele smo u 2.b razredu u školi Plesso Ajello. Učenici su radom u grupama uz pomoć plakata osvještavali važnost dječjih prava bez obzira na boju kože, vjeru i narodnost, s naglaskom da smo svi Europljani (npr. ja sam Franka i Europljanka sam). U završnom dijelu sata odigrali smo s njima igru Memory te ih upoznali s hrvatskim motivima drvenih tradicijskih dječjih igračaka koje su uvrštene na UNESCO-vu listu nematerijalne baštine.
Sljedeći sat prisustvovale smo scenskom prikazu djela „Čarobnjak iz Oza“ koji su za nas izveli učenici 4. razreda. Učenici su pjevali, plesali i recitirali. Od svega doživljenog, najljepše nam je bilo vidjeti kako se djeca toplo, brižno i spontano druže s prijateljem koji ima teškoću.
Četvrti dan u školi Plesso Borsellino, dobrodošlicu nam je ispred učionice zaželio učenik sa svojom učiteljicom asistenticom i uz igru na Wordwallu uveo nas u temu dana. Sat smo započeli s francuskim slasticama s kojima su nas upoznali učenici 2. razreda niže srednje škole (naš 6. razred). Prezentirali su izradu slastica koje su pripremali u paru kod kuće, a zatim smo ih i kušali.
Upoznale smo ih s našom domovinom. Ugodno smo se iznenadile jer su prepoznali naše Vatrene kao i Nikolu Teslu, a isto tako imaju saznanja o Domovinskom ratu i glavnom gradu Hrvatske, Zagrebu.
Razgledavanjem škole uočile smo da dosta pažnje pridaju umjetnosti, glazbi i izradi različitih predmeta od keramike.
Zadnji dan započeo je u 3.a razredu koji je imao aktivnost igranja šaha. Iznenadile smo se koliko ga kratko uče, svega dva mjeseca, a puno su o njemu naučili. Uz igru na ploči, poteze vježbaju uz pomoć listića koje lijepe u svoje bilježnice.Na sljedećem satu učenici su ponavljali tablicu množenja na Kahootu, a nakon toga smo im predstavili našu zemlju i grad Koprivnicu. Engleski jezik uče na vrlo zanimljiv način - uz glazbu putem aplikacije. U razgovoru s maestrom učenici na takav način brže i lakše usvajaju gradivo engleskog jezika. I mi smo se uključile s našom eurovizijskom pjesmom. Razred je bio motiviran za razgovor te su nam postavljali mnoga pitanja, naročito o našim nogometašima. Posjet školi završili smo s vrtićkom skupinom koja nam je demonstrirala kako uče brojiti i prepoznavati geometrijske likove.
Tako je završila naša radna avantura u Mazara del Vallo na Siciliji. Zadnji dan boravka na Siciliji zašećerile smo izletom u Palermo gdje smo prošetale ulicama dupkom punim turista te razgledale najpoznatije znamenitosti: Teatro Politeama Garibaldi, Teatro Massimo, Quattro Canti, Fontana Pretoria, Chiesa della Martorana, Cattedrale di Palermo).
VELIKU GALERIJU FOTOGRAFIJA POGLEDAJTE OVDJE
Možda jednom opet...
Učiteljice Dragana Kolenko i Lidija Bogadi