« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U utorak, 22. listopada učenici OŠ „Podolice“ su uz pratnju učitelja, ravnateljice i djelatnica stručne službe svoj školski dan proveli učeći i rekreirajući se u šumi Crna gora. U šumu su se pješice zaputili nakon doručka. Kada su došli, učenici su od nastavnika dobili zadatke vezane uz školske predmete - prirodu, matematiku, hrvatski jezik...
Nakon obrazovnog dijela, učenici su imali slobodno vrijeme. Igrali su nogomet, graničar, igrali se u parku, šetali šumom i proučavali je.
Integrirani dan bio je prilika da učenici znanja stečena u školi, u učionicama, primjene u prirodi. Na taj su način mogli vidjeti koliko je važno i korisno učiti te da je znanje s raznih područja, često i onih koja im možda nisu omiljena, iznimno korisno i može biti primijenjeno kroz igru i zabavu.
- Učenici 1.b razreda proučavali su obilježja jeseni u šumi i marljivo skupljali jesenske plodove – opisala je učiteljica Jelena Mikulan.
- Učenici 5.a s razrednicom Jasminokm Fanuko Polančec imali su dva zadatka. Prvi dio bio je natjecateljski. Podijeljeni u skupine, morali su pronaći šumske plodove poput žira, kestena, bobica, gljiva, zatim lišće različitih boja, grančice raznih oblika, koru drveta, mahovinu, bršljan, paprat i drugo. Od prikupljenih materijala na Satu razrednog odjela kreirat će svoje "šumske ikebane" i "šumu u staklenci".
VELIKU GALERIJU FOTOGRAFIJA POGLEDAJTE NA FACEBOOK STRANICI ŠKOLE
- Integrirani dan učenika 4.a počeo je ugodnom i edukativnom šetnjom. Nakon kratkog odmora izmjenjivali smo nekoliko aktivnosti i zadataka te samo učenje učinili zanimljivijim. Jedna od aktivnosti bila je pjevanje pjesme uz tjeloglazbu. Osmišljavali smo imenice i pridjeve prema zadanom slovu. Drveća su nam poslužila kao prirodni poligon, a i penjali smo se na jedan brijeg sa zadatkom da dotaknemo drvo hrasta. Bilo je tu i padova, ali smo se super zabavili. Odigrali smo i nekoliko tradicijskih igara. Matematički zadaci nisu bili nimalo laki jer smo morali dobro slušati kako bi pogodili zamišljeni broj. Skupljali smo šumske plodove koji će nam poslužiti da nešto izradimo na likovnom. Bilo je zabavno, mirisno, opuštajuće, zdravo za naš um i tijelo – kaže učiteljica Lidija Bogadi.
Učenici 1.c sa svojom učiteljicom Sandrom Sabolić uživali su u šetnji i promatranju prekrasne prirode. Proučavali su promjene koje su nastupile dolaskom jeseni, osluškivali šuštanje lišća i vjetra te skupljali žireve i lišće koje će iskoristiti za ukrašavanje učionice. Pridružila im se i učiteljica engleskog jezika Lena Fulir pa su učenici imali priliku naučiti i nove pojmove vezane uz jesen.
- Učenici osmih razreda imali su šumski piknik: degustirali su slaninu, kobasice, salamu, kuhane kestene i sušene brusnice. Siti i zadovoljni žustro su raspravljali o temi što je važnije u životu, zadovoljstvo na poslu ili novac, a porota parlaonice donijela je sud o tome tko je bolje argumentirao i branio svoj stav – opisala nam je učiteljica Martina Trešćec Godek.
Učenici sedmih razreda svoja znanja iz biologije primjenjivali su kroz zadatke koje im je pripremila učiteljica Maja Kerovec Mlinar. Razvrstavali su živa bića kontinentalne listopadne šume u odgovarajuće domene i carstva te na primjerima utvrđivali organizacijske razine živih bića.
- Igrali smo tradicijske igre: pikulanje, Daj care vojsku, šaškanje – rekla je učiteljica 4. b Dragana Kolenko.
Šestaši su kroz šetnju šumom s razrednicama Biljanom Vargek Kantar i Dorom Peroš proučavali biljni svijet i tlo listopadnih šuma. Prikupljali su listove, proučavali koru drveća te određivali vrste listopadnog drveća. Isto tako proučavali su boju i sastav tla te naučili što je humus i zašto je važan. Nakon rada, red je bio za rekreaciju i zabavu te je odigran graničar u kojem je 6. a bio bolji.
Učenici šestih razreda tražili su i "šumsko blago". Učiteljica Ivana Polančec za njih je pripremila popis pojmova na engleskom jeziku s plodovima i predmetima koje je trebalo prikupiti. Popis je uz žir, kesten, puževe kućice, češere sadržavao i smeće koje su šetači ostavili u šumi. Tako su ne samo naučili nove riječi, već su radili na ekološkoj osviještenosti. Dva najbrža tima koja su uspjela prikupiti sve s popisa nagrađena su čokoladom.
- Učenici 2. a i 2.b šetali su šumom. Promatrali su biljke i tražili gljive. Osluškivali su zvukove i primjećivali mirise. Svoja zapažanja su zajednički zapisivali – opisale su učiteljice Lana Sabolović i Kristinka Fabić.
Učiteljica Marija Medved petim je razredima osmislila zadatak Stvaralačko prepričavanje "Jesen priča svoju priču": izabrali su predmet u šumi i ispričali njegovu priču, što mu se dogodilo, što je doživio, vidio. Sedmaši su mogli birati između Stvaralačkog prepričavanja i vježbe službenog razgovora. Zamislili su priliku, npr. razgovor za posao i jedni druge intervjuirali.
- Učenici 3.a i 3. b razreda iskoristili su posjet šumi da ponove i utvrde gradivo o snalaženju u prostoru. Snalazili su se pomoću kompasa, mahovine na drveću i godova na panju. Boravili su na svježem zraku, družili se i radovali - kažu učiteljice Željka Đurkan i Ljiljana Škrobot.
Tekst: Lovro Čičak uz opise učiteljica
Foto: Lovro Čičak, Martin Ivanković, Lukas Tkalec, Leona Frantal, Karlo Mikolaj, Dorotea Biljan, Tena Pobi, Enna Leoni Pecek, Hana Kos
U utorak, 22. listopada učenici OŠ „Podolice“ su uz pratnju učitelja, ravnateljice i djelatnica stručne službe svoj školski dan proveli učeći i rekreirajući se u šumi Crna gora. U šumu su se pješice zaputili nakon doručka. Kada su došli, učenici su od nastavnika dobili zadatke vezane uz školske predmete - prirodu, matematiku, hrvatski jezik...
Nakon obrazovnog dijela, učenici su imali slobodno vrijeme. Igrali su nogomet, graničar, igrali se u parku, šetali šumom i proučavali je.
Integrirani dan bio je prilika da učenici znanja stečena u školi, u učionicama, primjene u prirodi. Na taj su način mogli vidjeti koliko je važno i korisno učiti te da je znanje s raznih područja, često i onih koja im možda nisu omiljena, iznimno korisno i može biti primijenjeno kroz igru i zabavu.
- Učenici 1.b razreda proučavali su obilježja jeseni u šumi i marljivo skupljali jesenske plodove – opisala je učiteljica Jelena Mikulan.
- Učenici 5.a s razrednicom Jasminokm Fanuko Polančec imali su dva zadatka. Prvi dio bio je natjecateljski. Podijeljeni u skupine, morali su pronaći šumske plodove poput žira, kestena, bobica, gljiva, zatim lišće različitih boja, grančice raznih oblika, koru drveta, mahovinu, bršljan, paprat i drugo. Od prikupljenih materijala na Satu razrednog odjela kreirat će svoje "šumske ikebane" i "šumu u staklenci".
VELIKU GALERIJU FOTOGRAFIJA POGLEDAJTE NA FACEBOOK STRANICI ŠKOLE
- Integrirani dan učenika 4.a počeo je ugodnom i edukativnom šetnjom. Nakon kratkog odmora izmjenjivali smo nekoliko aktivnosti i zadataka te samo učenje učinili zanimljivijim. Jedna od aktivnosti bila je pjevanje pjesme uz tjeloglazbu. Osmišljavali smo imenice i pridjeve prema zadanom slovu. Drveća su nam poslužila kao prirodni poligon, a i penjali smo se na jedan brijeg sa zadatkom da dotaknemo drvo hrasta. Bilo je tu i padova, ali smo se super zabavili. Odigrali smo i nekoliko tradicijskih igara. Matematički zadaci nisu bili nimalo laki jer smo morali dobro slušati kako bi pogodili zamišljeni broj. Skupljali smo šumske plodove koji će nam poslužiti da nešto izradimo na likovnom. Bilo je zabavno, mirisno, opuštajuće, zdravo za naš um i tijelo – kaže učiteljica Lidija Bogadi.
Učenici 1.c sa svojom učiteljicom Sandrom Sabolić uživali su u šetnji i promatranju prekrasne prirode. Proučavali su promjene koje su nastupile dolaskom jeseni, osluškivali šuštanje lišća i vjetra te skupljali žireve i lišće koje će iskoristiti za ukrašavanje učionice. Pridružila im se i učiteljica engleskog jezika Lena Fulir pa su učenici imali priliku naučiti i nove pojmove vezane uz jesen.
- Učenici osmih razreda imali su šumski piknik: degustirali su slaninu, kobasice, salamu, kuhane kestene i sušene brusnice. Siti i zadovoljni žustro su raspravljali o temi što je važnije u životu, zadovoljstvo na poslu ili novac, a porota parlaonice donijela je sud o tome tko je bolje argumentirao i branio svoj stav – opisala nam je učiteljica Martina Trešćec Godek.
Učenici sedmih razreda svoja znanja iz biologije primjenjivali su kroz zadatke koje im je pripremila učiteljica Maja Kerovec Mlinar. Razvrstavali su živa bića kontinentalne listopadne šume u odgovarajuće domene i carstva te na primjerima utvrđivali organizacijske razine živih bića.
- Igrali smo tradicijske igre: pikulanje, Daj care vojsku, šaškanje – rekla je učiteljica 4. b Dragana Kolenko.
Šestaši su kroz šetnju šumom s razrednicama Biljanom Vargek Kantar i Dorom Peroš proučavali biljni svijet i tlo listopadnih šuma. Prikupljali su listove, proučavali koru drveća te određivali vrste listopadnog drveća. Isto tako proučavali su boju i sastav tla te naučili što je humus i zašto je važan. Nakon rada, red je bio za rekreaciju i zabavu te je odigran graničar u kojem je 6. a bio bolji.
Učenici šestih razreda tražili su i "šumsko blago". Učiteljica Ivana Polančec za njih je pripremila popis pojmova na engleskom jeziku s plodovima i predmetima koje je trebalo prikupiti. Popis je uz žir, kesten, puževe kućice, češere sadržavao i smeće koje su šetači ostavili u šumi. Tako su ne samo naučili nove riječi, već su radili na ekološkoj osviještenosti. Dva najbrža tima koja su uspjela prikupiti sve s popisa nagrađena su čokoladom.
- Učenici 2. a i 2.b šetali su šumom. Promatrali su biljke i tražili gljive. Osluškivali su zvukove i primjećivali mirise. Svoja zapažanja su zajednički zapisivali – opisale su učiteljice Lana Sabolović i Kristinka Fabić.
Učiteljica Marija Medved petim je razredima osmislila zadatak Stvaralačko prepričavanje "Jesen priča svoju priču": izabrali su predmet u šumi i ispričali njegovu priču, što mu se dogodilo, što je doživio, vidio. Sedmaši su mogli birati između Stvaralačkog prepričavanja i vježbe službenog razgovora. Zamislili su priliku, npr. razgovor za posao i jedni druge intervjuirali.
- Učenici 3.a i 3. b razreda iskoristili su posjet šumi da ponove i utvrde gradivo o snalaženju u prostoru. Snalazili su se pomoću kompasa, mahovine na drveću i godova na panju. Boravili su na svježem zraku, družili se i radovali - kažu učiteljice Željka Đurkan i Ljiljana Škrobot.
Tekst: Lovro Čičak uz opise učiteljica
Foto: Lovro Čičak, Martin Ivanković, Lukas Tkalec, Leona Frantal, Karlo Mikolaj, Dorotea Biljan, Tena Pobi, Enna Leoni Pecek, Hana Kos