« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Povodom obilježavanja Svjetskog dana animiranog filma, 28. listopada 2024., učenici šestih i osmih razreda radili su optičke iluzije, koje su u povijesti bile važne za otkriće filma.
Izrađivali su svoje taumatrope - igračke kojima se postiže privid pokreta zbog tromosti ljudskog oka. Učenicima je bilo zanimljivo istraživati kako će brzom izmjenom dviju sličica nastati pokret i hoće li uspjeti postići željenu iluziju. Nekima je uspjelo da im ribice zaplivaju u akvariju, a drugima je ptičica u krletci stajala naglavačke poput šišmiša.
Tekst i foto: Martina Trešćec Godek
Povodom obilježavanja Svjetskog dana animiranog filma, 28. listopada 2024., učenici šestih i osmih razreda radili su optičke iluzije, koje su u povijesti bile važne za otkriće filma.
Izrađivali su svoje taumatrope - igračke kojima se postiže privid pokreta zbog tromosti ljudskog oka. Učenicima je bilo zanimljivo istraživati kako će brzom izmjenom dviju sličica nastati pokret i hoće li uspjeti postići željenu iluziju. Nekima je uspjelo da im ribice zaplivaju u akvariju, a drugima je ptičica u krletci stajala naglavačke poput šišmiša.
Tekst i foto: Martina Trešćec Godek