« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana 6. studenog 2024. godine učitelji i stručne suradnice OŠ "Podolice" slušali su predavanje profesorice s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, Daniele Cvitković. Naziv predavanja bio je "Psihološki aspekti ADHD-a i podrška školi".
Učitelji i stručne suradnice dobili su informacije o poremećaju pažnje i hiperaktivnosti na temelju recentnih istraživanja te praktičnih iskustava predavačice s posebnim naglaskom na manifestaciji simptoma u školskom kontekstu te oblicima podrške koju može pružiti Škola.
Važan dio predavanja odnosio se na motivaciju za učenjem jer se nerijetko događa da učenici s ADHD-om podbacuju u školi. Učitelji su imali prilike podijeliti svoja iskustva rada s učenicima s ADHD-om, ali i čuti iskustva profesorice stečena u dugogodišnjem radu s djecom s ADHD-om i njihovim obiteljima.
Dana 6. studenog 2024. godine učitelji i stručne suradnice OŠ "Podolice" slušali su predavanje profesorice s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, Daniele Cvitković. Naziv predavanja bio je "Psihološki aspekti ADHD-a i podrška školi".
Učitelji i stručne suradnice dobili su informacije o poremećaju pažnje i hiperaktivnosti na temelju recentnih istraživanja te praktičnih iskustava predavačice s posebnim naglaskom na manifestaciji simptoma u školskom kontekstu te oblicima podrške koju može pružiti Škola.
Važan dio predavanja odnosio se na motivaciju za učenjem jer se nerijetko događa da učenici s ADHD-om podbacuju u školi. Učitelji su imali prilike podijeliti svoja iskustva rada s učenicima s ADHD-om, ali i čuti iskustva profesorice stečena u dugogodišnjem radu s djecom s ADHD-om i njihovim obiteljima.