« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Povodom obilježavanja manifestacije „Zdravi doručak“, učenici šestih razreda OŠ „Podolice“ kroz razgovor o zdravim namirnicama došli su do pretpostavke da je najbolji doručak onaj u prirodi.
Kad kažemo „zdravi doručak“ prvo pomislimo na namirnice koje se konzumiraju, ali ne i na mjesto gdje se jede. Učenici često jedu pred računalom ili televizorom što nepovoljno utječe i na kvalitetu i količinu hrane.
Kako bismo provjerili takvu pretpostavku, a usput naučili nešto o kulturi, oživjeli smo poznatu Monetovu sliku „Doručak na travi“.
U sklopu a/b – projekta govorili smo o lažnoj stvarnosti na internetu. Naime, dvije su fotografije napravljene na stvarnoj lokaciji, a dvije su snimljene u studiju i obrađene.
Možete li otkriti koje su realne, a koje prikazuju lažnu stvarnost?
Povodom obilježavanja manifestacije „Zdravi doručak“, učenici šestih razreda OŠ „Podolice“ kroz razgovor o zdravim namirnicama došli su do pretpostavke da je najbolji doručak onaj u prirodi.
Kad kažemo „zdravi doručak“ prvo pomislimo na namirnice koje se konzumiraju, ali ne i na mjesto gdje se jede. Učenici često jedu pred računalom ili televizorom što nepovoljno utječe i na kvalitetu i količinu hrane.
Kako bismo provjerili takvu pretpostavku, a usput naučili nešto o kulturi, oživjeli smo poznatu Monetovu sliku „Doručak na travi“.
U sklopu a/b – projekta govorili smo o lažnoj stvarnosti na internetu. Naime, dvije su fotografije napravljene na stvarnoj lokaciji, a dvije su snimljene u studiju i obrađene.
Možete li otkriti koje su realne, a koje prikazuju lažnu stvarnost?