preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Podolice" Koprivnica

Login
Logo

Logo škole

 

Logo ERASMUS+  projekta

 

ŠKOLSKO LICE

Osnovna škola "Podolice" Koprivnica

Tražilica
Školsko zvono

        

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Natjecanja

       

Anketa
Zadovoljan/zadovoljna sam sa novom i suvremenom školom?



Korisni linkovi
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 8. 2022.

Ukupno: 110381
Ovaj mjesec: 2183
Ovaj tjedan: 785
Danas: 74
Korisni linkovi

 

Erasmus+
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus + mobilnost: Učiteljice razredne nastave na Siciliji
Autor: Ivana Habijan, 28. 5. 2024.

U sklopu Erasmus + mobilnosti učiteljice razredne nastave Dragana Kolenko i Lidija Bogadi provele su tjedan dana na Siciliji na job shadowingu.

5. svibnja 2024. uputile smo se na naše prvo Erasmus putovanje. Cilj nam je bio upoznati različite metode i oblike rada s učenicima s teškoćama u razvoju. Još u siječnju saznale smo da idemo na jugozapad Sicilije, u mjesto Mazara del Vallo u pokrajini Trapani.


Pet dana smo promatrale rad učitelja u razredima i vrtiću u talijanskoj školi naziva Istituto Comprensivo "Borsellino - Ajello". U sastavu škole je vrtić, niži razredi osnovne škole i niža srednja škola tj. naša predmetna nastava.

Naš koordinator Nicolo Catania bio nam je od velike pomoći te nam je objasnio i pokazao na koji način funkcionira njihovo školstvo. Bio nam je i turistički vodič te nas upoznao sa životom i ljepotama Sicilije.

Prvi i drugi dan provele smo u školi Plesso Poggioreale u druženju s trećašima na matematici, prirodi i tjelesnom. Bile smo na satu talijanskog jezika u 3.b gdje su učenici u grupama dovršavali rečenice ponuđenim frazama. Maestre, učiteljice koje rade s učenicima s teškoćom, prezentirale su nam svoj način rada. Svaki učenik s teškoćom ima jednu maestru. Šećer na kraju bili su vrtićarci koji su nas ugodno iznenadili hrvatskim bandierama i buketima od kolaža. Učili su engleske riječi za osjećaje i dijelove tijela.

Treći dan provele smo u 2.b razredu u školi Plesso Ajello. Učenici su radom u grupama uz pomoć plakata osvještavali važnost dječjih prava bez obzira na boju kože, vjeru i narodnost, s naglaskom da smo svi Europljani (npr. ja sam Franka i Europljanka sam). U završnom dijelu sata odigrali smo s njima igru Memory te ih upoznali s hrvatskim motivima drvenih tradicijskih dječjih igračaka koje su uvrštene na UNESCO-vu listu nematerijalne baštine.

Sljedeći sat prisustvovale smo scenskom prikazu djela „Čarobnjak iz Oza“ koji su za nas izveli učenici 4. razreda. Učenici su pjevali, plesali i recitirali.  Od svega doživljenog, najljepše nam je bilo vidjeti kako se djeca toplo, brižno i spontano druže s prijateljem koji ima teškoću.

Četvrti dan u školi Plesso Borsellino, dobrodošlicu nam je ispred učionice zaželio učenik sa svojom učiteljicom asistenticom i uz igru na Wordwallu uveo nas u temu dana. Sat smo započeli s francuskim slasticama s kojima su nas upoznali učenici 2. razreda niže srednje škole (naš 6. razred). Prezentirali su izradu slastica koje su pripremali u paru kod kuće, a zatim smo ih i kušali.

Upoznale smo ih s našom domovinom. Ugodno smo se iznenadile jer su prepoznali naše Vatrene kao i Nikolu Teslu, a isto tako imaju saznanja o Domovinskom ratu i glavnom gradu Hrvatske, Zagrebu.

Razgledavanjem škole uočile smo da dosta pažnje pridaju umjetnosti, glazbi i izradi različitih predmeta od keramike.

Zadnji dan započeo je u 3.a razredu koji je imao aktivnost igranja šaha. Iznenadile smo se koliko ga kratko uče, svega dva mjeseca, a puno su o njemu naučili. Uz igru na ploči, poteze vježbaju uz pomoć listića koje lijepe u svoje bilježnice.Na sljedećem satu učenici su ponavljali tablicu množenja na Kahootu, a nakon toga smo im predstavili našu zemlju i grad Koprivnicu. Engleski jezik uče na vrlo zanimljiv način - uz glazbu putem aplikacije. U razgovoru s maestrom učenici na takav način brže i lakše usvajaju gradivo engleskog jezika. I mi smo se uključile s našom eurovizijskom pjesmom. Razred je bio motiviran za razgovor te su nam postavljali mnoga pitanja, naročito o našim nogometašima. Posjet školi završili smo s vrtićkom skupinom koja nam je demonstrirala kako uče brojiti i prepoznavati geometrijske likove.

Tako je završila naša radna avantura u Mazara del Vallo na Siciliji. Zadnji dan boravka na Siciliji zašećerile smo izletom u Palermo gdje smo prošetale ulicama dupkom punim turista te razgledale najpoznatije znamenitosti: Teatro Politeama Garibaldi, Teatro Massimo, Quattro Canti, Fontana Pretoria, Chiesa della Martorana, Cattedrale di Palermo).

VELIKU GALERIJU FOTOGRAFIJA POGLEDAJTE OVDJE

Možda jednom opet...

Učiteljice Dragana Kolenko i Lidija Bogadi





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Šk. god. 2024./2025.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus + mobilnost: Učiteljice razredne nastave na Siciliji
Autor: Ivana Habijan, 28. 5. 2024.

U sklopu Erasmus + mobilnosti učiteljice razredne nastave Dragana Kolenko i Lidija Bogadi provele su tjedan dana na Siciliji na job shadowingu.

5. svibnja 2024. uputile smo se na naše prvo Erasmus putovanje. Cilj nam je bio upoznati različite metode i oblike rada s učenicima s teškoćama u razvoju. Još u siječnju saznale smo da idemo na jugozapad Sicilije, u mjesto Mazara del Vallo u pokrajini Trapani.


Pet dana smo promatrale rad učitelja u razredima i vrtiću u talijanskoj školi naziva Istituto Comprensivo "Borsellino - Ajello". U sastavu škole je vrtić, niži razredi osnovne škole i niža srednja škola tj. naša predmetna nastava.

Naš koordinator Nicolo Catania bio nam je od velike pomoći te nam je objasnio i pokazao na koji način funkcionira njihovo školstvo. Bio nam je i turistički vodič te nas upoznao sa životom i ljepotama Sicilije.

Prvi i drugi dan provele smo u školi Plesso Poggioreale u druženju s trećašima na matematici, prirodi i tjelesnom. Bile smo na satu talijanskog jezika u 3.b gdje su učenici u grupama dovršavali rečenice ponuđenim frazama. Maestre, učiteljice koje rade s učenicima s teškoćom, prezentirale su nam svoj način rada. Svaki učenik s teškoćom ima jednu maestru. Šećer na kraju bili su vrtićarci koji su nas ugodno iznenadili hrvatskim bandierama i buketima od kolaža. Učili su engleske riječi za osjećaje i dijelove tijela.

Treći dan provele smo u 2.b razredu u školi Plesso Ajello. Učenici su radom u grupama uz pomoć plakata osvještavali važnost dječjih prava bez obzira na boju kože, vjeru i narodnost, s naglaskom da smo svi Europljani (npr. ja sam Franka i Europljanka sam). U završnom dijelu sata odigrali smo s njima igru Memory te ih upoznali s hrvatskim motivima drvenih tradicijskih dječjih igračaka koje su uvrštene na UNESCO-vu listu nematerijalne baštine.

Sljedeći sat prisustvovale smo scenskom prikazu djela „Čarobnjak iz Oza“ koji su za nas izveli učenici 4. razreda. Učenici su pjevali, plesali i recitirali.  Od svega doživljenog, najljepše nam je bilo vidjeti kako se djeca toplo, brižno i spontano druže s prijateljem koji ima teškoću.

Četvrti dan u školi Plesso Borsellino, dobrodošlicu nam je ispred učionice zaželio učenik sa svojom učiteljicom asistenticom i uz igru na Wordwallu uveo nas u temu dana. Sat smo započeli s francuskim slasticama s kojima su nas upoznali učenici 2. razreda niže srednje škole (naš 6. razred). Prezentirali su izradu slastica koje su pripremali u paru kod kuće, a zatim smo ih i kušali.

Upoznale smo ih s našom domovinom. Ugodno smo se iznenadile jer su prepoznali naše Vatrene kao i Nikolu Teslu, a isto tako imaju saznanja o Domovinskom ratu i glavnom gradu Hrvatske, Zagrebu.

Razgledavanjem škole uočile smo da dosta pažnje pridaju umjetnosti, glazbi i izradi različitih predmeta od keramike.

Zadnji dan započeo je u 3.a razredu koji je imao aktivnost igranja šaha. Iznenadile smo se koliko ga kratko uče, svega dva mjeseca, a puno su o njemu naučili. Uz igru na ploči, poteze vježbaju uz pomoć listića koje lijepe u svoje bilježnice.Na sljedećem satu učenici su ponavljali tablicu množenja na Kahootu, a nakon toga smo im predstavili našu zemlju i grad Koprivnicu. Engleski jezik uče na vrlo zanimljiv način - uz glazbu putem aplikacije. U razgovoru s maestrom učenici na takav način brže i lakše usvajaju gradivo engleskog jezika. I mi smo se uključile s našom eurovizijskom pjesmom. Razred je bio motiviran za razgovor te su nam postavljali mnoga pitanja, naročito o našim nogometašima. Posjet školi završili smo s vrtićkom skupinom koja nam je demonstrirala kako uče brojiti i prepoznavati geometrijske likove.

Tako je završila naša radna avantura u Mazara del Vallo na Siciliji. Zadnji dan boravka na Siciliji zašećerile smo izletom u Palermo gdje smo prošetale ulicama dupkom punim turista te razgledale najpoznatije znamenitosti: Teatro Politeama Garibaldi, Teatro Massimo, Quattro Canti, Fontana Pretoria, Chiesa della Martorana, Cattedrale di Palermo).

VELIKU GALERIJU FOTOGRAFIJA POGLEDAJTE OVDJE

Možda jednom opet...

Učiteljice Dragana Kolenko i Lidija Bogadi





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju