« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U srijedu 13. ožujka školska knjižnica bila je mjesto gdje se spajaju knjiga, učenje i moderne tehnologije. Učenici 3.A razreda učili su, naime, o referentnoj zbirci, dijelu knjižničnog fonda koji nam najviše pomaže pri učenju.
Prevoditelj je kao duh u tekstu; ako je dobar za njega se ni ne zna. Ako o njemu pričamo, to obično znači da nam je kod prijevoda nešto zasmetalo – riječi su kojima je posao prevoditelja učenicima sedmih razreda naše škole objasnio Matija Ivačić, prevoditelj češkog jezika.
U petak 3. studenog u našoj školskoj knjižnici organiziran je književni susret. Učenici šestih razreda imali su priliku upoznati književnika Zlatka Krilića. Književni susret organiziran je u sklopu Mjeseca hrvatske knjige.
Sve je ljepše s malo boje i timski rad iznimno je važan. Činjenice su to u koje su se uvjerili učenici OŠ „Podolice“ koji su sudjelovali u likovnoj radionici s đurđevačkom umjetnicom Andrejom Živko.
Učenici 3.A razreda u knjižnici su učili o slikovnicama. Svatko je dobio po jednu slikovnicu koju imamo u knjižnici i na primjeru smo naučili što je slikovnica. Opisali smo njene dijelove, prokomentirali kako je što izrađeno, objasnili koje sve elemente slikovnica ima.
Učenici sadašnjeg 2. A i 2. B razreda ljetos su sudjelovali u Olimpijadi čitanja. Anja Ledinko i Ivan Lokotar te Maksim Tkalec i Mia Klasan ljeto su proveli marljivo čitajući zanimljive naslove, a to im je išlo iznimno dobro te su za svoj trud i nagrađeni medaljama.
Učenici 1.a i 1.b razreda prvi put su posjetili školsku knjižnicu. Na nastavnom satu koji su tom prilikom imali, s knjižničarkom su naučili osnovna pravila koja se u školskoj knjižnici primjenjuju.
U petak 5. svibnja 2023. učenici četvrtih razreda u školskoj su knjižnici učili o referentnoj zbirci. Naučili su razlikovati knjižnične zbirke te saznali koje sve vrste publikacija čine referentnu zbirku.