« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dane kruha obilježavamo svake godine u mjesecu listopadu za dane zahvalnosti na plodovima zemlje i na podizanju svjesnosti o zdravoj prehrani. Cilj obilježavanja Dana kruha je upoznavanje djece s procesom nastanka kruha, peciva, pekarskih proizvoda, a u našem slučaju i do slanih ukrasa…( „Od zrna do pogače“ ).
Kroz životno-praktičnu i radnu aktivnost koju smo provele s učenicima koji pohađaju Pomoć u učenju (1.a, 1.b, 1.c, 2.a, 2.b, 3.a i 3.b), učenici su imali doticaj sa stvarnom izradom i miješanjem slanog tijesta iz kojih su nastali njihovi slani i raznoliki ukrasi. Naučili smo da se slano tijesto radi od brašna, soli i vode, a ako želimo dizano tijesto potreban nam je kvasac. Približili smo im važnost zajedništva i umjesto pečenja kruha mi smo se okušali s izradom ukrasa poput zvjezdica, srčeka, zvončića od tijesta, a ujedno i utjecali na poticanje razvoja fine i krupne motorike kroz miješenje i oblikovanje tijesta. Aktivnost s tijestom učenici su proveli u školskoj blagovaonici s učiteljicama Marijanom Bagarić, Natašom Milanović Levatić i Marinom Bukovčan. Pri završetku smo izbušili rupice i izrađene ukrase iz kalupa smo stavili na sušenje kako bi se stvrdnuli te dobili prave ukrase koje ćemo kasnije vrpcom poviješati po želji. Učenici su se nakratko u školi okušali u ulogama kuhara i pri tome se veoma veselili.
FOTOGRAFIJE POGLEDAJTE OVDJE
Tjedan školskog doručka osnovan je s ciljem podizanja svjesnosti o važnosti nutritivnog bogatog doručka za svako školsko dijete. Ove godine nacionalni Tjedan školskog doručka slavi peti rođendan. Toliko smo se veselili ovoj proslavi da smo u razredu napravili pravu blagovaonsku atmosferu slavlja na „amaterski“ način. Učenici 1.c i 2.b koji pohađaju Pomoć u učenju s učiteljicom Marinom Bukovčan, održali pravu proslavu Doručka za 5. Učenici su na početku aktivnosti trebali među raznim slikama voća i povrća izabrati slike koje prikazuju zdravu hranu. Npr. jabuka s crvom nije zdrava, vjerojatno je unutra pokvarena. Odabrali su 3-4 motiva voća i povrća koje je zdravo (npr. jabuka, mrkva, banana, kupus…). Aktivnost je bila bojanje određenog voća i povrća bojicama ili flomasterima (prema izboru) te ih servirati na tanjuru. Našlo se raznih kombinacija voća i povrća, ali neki vole samo voće pa su izabrali voćni doručak za 5. Kako bi doručak bio što ukusniji pripremili smo i napitke koje volimo. Našli su se topli i hladni napitci. Od toplih napitaka bio je to mirisan čaj, a od hladnih odlična limunada. Kako bi bilo što zabavnije imali smo i vilice i slamke. Proveli smo pravi „amaterski“ doručak s naglaskom na poruku da djeca što zdravije i svježe trebaju početi dan te ga provesti u kretanju kako bi se njihov organizam psihički i tjelesno bolje osjećao. Jutarnji školski obrok trebao bi osigurati dovoljno energije i hranjivih tvari za dobar uspjeh u školi!