preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Podolice" Koprivnica

Login
Logo

Logo škole

 

Logo ERASMUS+  projekta

 

ŠKOLSKO LICE

Osnovna škola "Podolice" Koprivnica

Tražilica
Školsko zvono

        

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Natjecanja

       

Anketa
Zadovoljan/zadovoljna sam sa novom i suvremenom školom?



Korisni linkovi
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 8. 2022.

Ukupno: 110409
Ovaj mjesec: 2211
Ovaj tjedan: 813
Danas: 101
Korisni linkovi

 

Stručni skupovi
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
2. ŽUPANIJSKO STRUČNO VIJEĆE UČITELJA POVIJESTI
Autor: Đurđica Lucek, 14. 2. 2023.

Učitelji povijesti Koprivničko-križevačke županije sastali su se po drugi put ove školske godine 9.veljače 2023. u OŠ „Podolice“.

Tema skupa bila je Projektna i integrirana nastava u našim školama.


Svojim su se predavanjima, primjerima dobre prakse i radionicom u rad skupa aktivno uključili učitelji iz više škola te predstavili svoje projekte ili integrirane dane kojima potiču radoznalost i motivaciju učenika za proširivanje sadržaja na zanimljiv način.

Kao uvod u predstavljanje primjera dobre prakse, voditeljica ŽSV-a Jasminka Fanuko-Polančec iz OŠ „Podolice“ Koprivnica, održala je predavanje o sličnostima i razlikama između projektne i integrirane nastave.

Uslijedili su primjeri projekata „Što su kuhali stari Rimljani“ i „Vučedolska kultura“ koje je u sklopu nastave povijesti provodila učiteljica povijesti u OŠ Đurđevac Katica Tomrlin.

        

Primjer integrirane nastave u svojoj školi pod nazivom „Dani kruha i Dani zahvalnosti“ pokazala nam je učiteljica Marija Harambaša iz OŠ Mihovil Pavlek Miškina, Đelekovec.

Nakon tih uvodnih primjera, tematski smo objedinili primjere dobre prakse u provođenju projekata vezanih uz temu Holokausta.

Najprije je učiteljica Lidija Vranar iz OŠ „Antun Nemčić Gostovinski“ prikazala presjek svog višegodišnjeg rada o poučavanju o Holokaustu na primjerima zavičajne povijesti, nakon čega su svoj projekt „Djeca u Holokaustu“ s nama podijelile učiteljice Vedrana Rađa i Martina Iveković iz OŠ Ljudevita Modeca, Križevci.

 

Tema je zaokružena radionicom o „Diskriminaciji manjinskih skupina“ koja se osim stradanja Židova bavila i problematikom romske manjine, a vodile su je Mirna Kovačić IZ OŠ „Đuro Ester“ i OŠ „Podolice“ i Ines Vađunec iz OŠ „Braća Radić“.

        

Skup učitelja povijesti pokazao puno primjera dobre prakse. Ostali učitelji aktivno su se uključivali u rasprave i isticali svoje primjere. Rodile su se i nove ideje što i kako raditi s učenicima, kako ih poticati i motivirati na istraživanje, suradničko učenje i sticanje novih spoznaja koristeći se inovativnim nastavnim metodama. Skup je pokazao i koliko truda i vremena naši učitelji ulažu u pripremu brojnih aktivnosti kako bi učenicima na prihvatljiv i zanimljiv način približili povijest i ostvarili postavljene  ciljeve i ishode predviđene svojim kurikulumima.

Voditeljica:

Jasminka Fanuko-Polančec

Foto-galerija





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Šk. god. 2024./2025.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
2. ŽUPANIJSKO STRUČNO VIJEĆE UČITELJA POVIJESTI
Autor: Đurđica Lucek, 14. 2. 2023.

Učitelji povijesti Koprivničko-križevačke županije sastali su se po drugi put ove školske godine 9.veljače 2023. u OŠ „Podolice“.

Tema skupa bila je Projektna i integrirana nastava u našim školama.


Svojim su se predavanjima, primjerima dobre prakse i radionicom u rad skupa aktivno uključili učitelji iz više škola te predstavili svoje projekte ili integrirane dane kojima potiču radoznalost i motivaciju učenika za proširivanje sadržaja na zanimljiv način.

Kao uvod u predstavljanje primjera dobre prakse, voditeljica ŽSV-a Jasminka Fanuko-Polančec iz OŠ „Podolice“ Koprivnica, održala je predavanje o sličnostima i razlikama između projektne i integrirane nastave.

Uslijedili su primjeri projekata „Što su kuhali stari Rimljani“ i „Vučedolska kultura“ koje je u sklopu nastave povijesti provodila učiteljica povijesti u OŠ Đurđevac Katica Tomrlin.

        

Primjer integrirane nastave u svojoj školi pod nazivom „Dani kruha i Dani zahvalnosti“ pokazala nam je učiteljica Marija Harambaša iz OŠ Mihovil Pavlek Miškina, Đelekovec.

Nakon tih uvodnih primjera, tematski smo objedinili primjere dobre prakse u provođenju projekata vezanih uz temu Holokausta.

Najprije je učiteljica Lidija Vranar iz OŠ „Antun Nemčić Gostovinski“ prikazala presjek svog višegodišnjeg rada o poučavanju o Holokaustu na primjerima zavičajne povijesti, nakon čega su svoj projekt „Djeca u Holokaustu“ s nama podijelile učiteljice Vedrana Rađa i Martina Iveković iz OŠ Ljudevita Modeca, Križevci.

 

Tema je zaokružena radionicom o „Diskriminaciji manjinskih skupina“ koja se osim stradanja Židova bavila i problematikom romske manjine, a vodile su je Mirna Kovačić IZ OŠ „Đuro Ester“ i OŠ „Podolice“ i Ines Vađunec iz OŠ „Braća Radić“.

        

Skup učitelja povijesti pokazao puno primjera dobre prakse. Ostali učitelji aktivno su se uključivali u rasprave i isticali svoje primjere. Rodile su se i nove ideje što i kako raditi s učenicima, kako ih poticati i motivirati na istraživanje, suradničko učenje i sticanje novih spoznaja koristeći se inovativnim nastavnim metodama. Skup je pokazao i koliko truda i vremena naši učitelji ulažu u pripremu brojnih aktivnosti kako bi učenicima na prihvatljiv i zanimljiv način približili povijest i ostvarili postavljene  ciljeve i ishode predviđene svojim kurikulumima.

Voditeljica:

Jasminka Fanuko-Polančec

Foto-galerija





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju