« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učitelji povijesti Koprivničko-križevačke županije sastali su se po drugi put ove školske godine 9.veljače 2023. u OŠ „Podolice“.
Tema skupa bila je Projektna i integrirana nastava u našim školama.
Svojim su se predavanjima, primjerima dobre prakse i radionicom u rad skupa aktivno uključili učitelji iz više škola te predstavili svoje projekte ili integrirane dane kojima potiču radoznalost i motivaciju učenika za proširivanje sadržaja na zanimljiv način.
Kao uvod u predstavljanje primjera dobre prakse, voditeljica ŽSV-a Jasminka Fanuko-Polančec iz OŠ „Podolice“ Koprivnica, održala je predavanje o sličnostima i razlikama između projektne i integrirane nastave.
Uslijedili su primjeri projekata „Što su kuhali stari Rimljani“ i „Vučedolska kultura“ koje je u sklopu nastave povijesti provodila učiteljica povijesti u OŠ Đurđevac Katica Tomrlin.
Primjer integrirane nastave u svojoj školi pod nazivom „Dani kruha i Dani zahvalnosti“ pokazala nam je učiteljica Marija Harambaša iz OŠ Mihovil Pavlek Miškina, Đelekovec.
Nakon tih uvodnih primjera, tematski smo objedinili primjere dobre prakse u provođenju projekata vezanih uz temu Holokausta.
Najprije je učiteljica Lidija Vranar iz OŠ „Antun Nemčić Gostovinski“ prikazala presjek svog višegodišnjeg rada o poučavanju o Holokaustu na primjerima zavičajne povijesti, nakon čega su svoj projekt „Djeca u Holokaustu“ s nama podijelile učiteljice Vedrana Rađa i Martina Iveković iz OŠ Ljudevita Modeca, Križevci.
Tema je zaokružena radionicom o „Diskriminaciji manjinskih skupina“ koja se osim stradanja Židova bavila i problematikom romske manjine, a vodile su je Mirna Kovačić IZ OŠ „Đuro Ester“ i OŠ „Podolice“ i Ines Vađunec iz OŠ „Braća Radić“.
Skup učitelja povijesti pokazao puno primjera dobre prakse. Ostali učitelji aktivno su se uključivali u rasprave i isticali svoje primjere. Rodile su se i nove ideje što i kako raditi s učenicima, kako ih poticati i motivirati na istraživanje, suradničko učenje i sticanje novih spoznaja koristeći se inovativnim nastavnim metodama. Skup je pokazao i koliko truda i vremena naši učitelji ulažu u pripremu brojnih aktivnosti kako bi učenicima na prihvatljiv i zanimljiv način približili povijest i ostvarili postavljene ciljeve i ishode predviđene svojim kurikulumima.
Voditeljica:
Jasminka Fanuko-Polančec
Učitelji povijesti Koprivničko-križevačke županije sastali su se po drugi put ove školske godine 9.veljače 2023. u OŠ „Podolice“.
Tema skupa bila je Projektna i integrirana nastava u našim školama.
Svojim su se predavanjima, primjerima dobre prakse i radionicom u rad skupa aktivno uključili učitelji iz više škola te predstavili svoje projekte ili integrirane dane kojima potiču radoznalost i motivaciju učenika za proširivanje sadržaja na zanimljiv način.
Kao uvod u predstavljanje primjera dobre prakse, voditeljica ŽSV-a Jasminka Fanuko-Polančec iz OŠ „Podolice“ Koprivnica, održala je predavanje o sličnostima i razlikama između projektne i integrirane nastave.
Uslijedili su primjeri projekata „Što su kuhali stari Rimljani“ i „Vučedolska kultura“ koje je u sklopu nastave povijesti provodila učiteljica povijesti u OŠ Đurđevac Katica Tomrlin.
Primjer integrirane nastave u svojoj školi pod nazivom „Dani kruha i Dani zahvalnosti“ pokazala nam je učiteljica Marija Harambaša iz OŠ Mihovil Pavlek Miškina, Đelekovec.
Nakon tih uvodnih primjera, tematski smo objedinili primjere dobre prakse u provođenju projekata vezanih uz temu Holokausta.
Najprije je učiteljica Lidija Vranar iz OŠ „Antun Nemčić Gostovinski“ prikazala presjek svog višegodišnjeg rada o poučavanju o Holokaustu na primjerima zavičajne povijesti, nakon čega su svoj projekt „Djeca u Holokaustu“ s nama podijelile učiteljice Vedrana Rađa i Martina Iveković iz OŠ Ljudevita Modeca, Križevci.
Tema je zaokružena radionicom o „Diskriminaciji manjinskih skupina“ koja se osim stradanja Židova bavila i problematikom romske manjine, a vodile su je Mirna Kovačić IZ OŠ „Đuro Ester“ i OŠ „Podolice“ i Ines Vađunec iz OŠ „Braća Radić“.
Skup učitelja povijesti pokazao puno primjera dobre prakse. Ostali učitelji aktivno su se uključivali u rasprave i isticali svoje primjere. Rodile su se i nove ideje što i kako raditi s učenicima, kako ih poticati i motivirati na istraživanje, suradničko učenje i sticanje novih spoznaja koristeći se inovativnim nastavnim metodama. Skup je pokazao i koliko truda i vremena naši učitelji ulažu u pripremu brojnih aktivnosti kako bi učenicima na prihvatljiv i zanimljiv način približili povijest i ostvarili postavljene ciljeve i ishode predviđene svojim kurikulumima.
Voditeljica:
Jasminka Fanuko-Polančec