Integrirani dan „Pozdrav jeseni“ peilika je za učenike OŠ „Podolice“ da uče u prirodi. Sva prethodno stečena znanja i vještine taj dan dolaze do izražaja i učenici ih primjenjuju kako bi riješili zadatke i izazove koje za njih osmišljavaju njihovi učitelji i učiteljice. I ove smo godine Integrirani dan proveli u šumi crna gora.
Istraživački izazovi, spisateljska kreativnost, razgovor, grupne sportske aktivnosti i jesenske matematičke igre samo su dio aktivnosti kojima su se naši učenici danas bavili. Imali su priliku kreativno se izraziti, pokazati spremnost za tjelesnu aktivnost i sudjelovanje u timskim i suradničkim aktivnostima, primijeniti vještine rješavanja problema i snalaženja u novim situacijama te povezati naučeno s vlastitim iskustvom.


Prvašići su sa svojim učiteljicama učili prepoznati i opisati osnovne promjene u prirodi povezane s jeseni. Slušali su priče o jeseni, skupljali lišće i šumske plodove koje će koristiti na satu likovne kulture, a imali su i kratku lekciju iz engleskog jezika o bojama u prirodi oko nas, a naučili su i kako se na engleskom kaže list, cvijet, stablo, nebo, kesten… Nije nedostajalo ni igre – skakali su u vrećama i trčali jesensku štafetu.
Učenici drugih razreda skupljali su jesensko lišće, plodove, grančice te promatrali promjene u biljkama i vremenu. Nakon toga razgovarali su o opaženom te napravili dnevnik opažanja i crtali prirodne promjene. Sudjelovali su i u raznim igrama kao što je jesenska štafeta, hvatanje lišća,


Učenici trećih razreda skupljali su lišće, plodove i grane. Sve što su prikupili prvo su crtali i zapisivali uočene promjene, a nakon toga su izrađivali hotele za kukce sa svojim učiteljicama.
Za učenike četvrtih razreda nastavnica engleskog pripremila je lov na blago. Tražili su određene plodove, lišće, grančice i koru stabla, puževe kućice…, i usput čistili šumu od smeća koje su ostavili nemarni šetači. S učiteljicama su prošetali šumom i okolicom te proučavali životne uvjete biljaka i životinja. Svi su primijetili veliku razliku u kvaliteti zraka u šumi i izvan nje.


Učenici petih razreda osmišljavali su jesenske pjesmice te dramatizacije i pokrete kojima se interpretira jesen. Zajedno su na kreativan način obilježili Šumski Dan zahvalnosti za plodove zemlje.
Šestaši su prikupljali grane i lišće za povišene gredice u školskom vrtu, a s nastavnicama su izradili hotel za kukce koji će također biti vrlo koristan u školskom okruženju. Imali su priliku pokazati kreativnost kroz Land art aktivnost i stvaranje jesenskih pjesmica i zabavili su se lovom na blago.
Sedmaši su obilježili Dan mentalnog zdravlja i izradili recept za sreću. Kreirali su razne instalacije u malim grupama korištenjem prirodnih materijala te su radili na prezentacijskim vještinama. Prikupljali su lišće i plodove, računali njihovu površinu i volumen te su razgovarali o promjenama koje su opazili u biljkama i vremenu.


Po odrađenim aktivnostima učenici su se okrijepili toplim čajem i grickalicama te su se svi zajedno zaputili natrag u školu.
Cilj integriranog dana „Pozdrav jeseni“ je omogućiti učenicima učenje u stvarnom okruženju, izvan učionice, kroz neposredno iskustvo, praktične aktivnosti i međupredmetno povezivanje sadržaja. Kroz raznovrsne kreativne, edukativne i sportske aktivnosti, učenici razvijaju svijest o važnosti kretanja, boravka na svježem zraku i zdravog načina života. Aktivnosti su osmišljene tako da potiču suradnju, zajedništvo i međusobno povezivanje učenika i učitelja, jačajući socijalne vještine i pozitivnu klimu u razredu. Učenjem kroz igru i praktični rad, učenici usvajaju znanja i vještine na motivirajući i njima blizak način, povezujući školske sadržaje s jesenskim promjenama u prirodi i svakodnevnim životom.