« Veljača 2026 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 5. razreda na satu Informacijskih i digitalnih kompetencija proučavali su obradu teksta. Na kraju nastavne cjeline svaki učenik je izradio svoju slikovnicu, koje su na kraju posložene u zbirku slikovnica učenika petih razreda.
Na poveznicama pogledajte radove učenika.
Slikovnice učenika 5.a razreda.
Slikovnice učenika 5.b razreda.
Učenici 6. razreda na satovima Informatike izradili su svoje razredne novine u kojima su opisali zanimljive događaje iz života razreda.
Na satu informatike učenici su proučavali postupke za obradu teksta. Na kraju nastavne cjeline dobili su zadatak izrade članka sa temom vezanom uz život razreda. Na kraju, sve članke su objedinili u razredne novine.
Na poveznicama pogledajtre radove učenika.
Razredne novine učenika 6.a razreda
Ovogodišnji Dan sigurnijeg interneta obilježava se 06. veljače 2024. godine pod sloganom „Zajedno za bolji Internet“.
Učenici 8. razreda kreirali su prigodne božićne priče. Koristeći aplikaciju MS Publisher nastali su zanimljivi radovi.
Učenici 7. razreda dobili su zadatak izraditi božićne čestitke u programu MS Publisher. Prilikom izrade čestitiki učenici su koristili oblike, te pomoću njih kreirali svoje božićne čestitke. Naglasak kod ovog zadatka bio je na kreativnosti i inovativnosti učenika. Iako su se učenici sa ovom aplikacijom susreli po prvi puta, pokazali su zavidan nivo snalaženja i domišljatosti. Kao rezultat rada nastali su zanimljivi radovi.
U sklopu kurikuluma nastavnog predmeta informatike učenici 6. razreda proučavaju kreiranje i uređivanje dokumenta u apluikaciji MS Word. Tom prigodom učenici su dobili zadatak kreiranja božićne čestitke uz pomoć oblika.
Naglasak kod izrade rada bio je na kreativnosti učenika.
U okviru kurikuluma nastavnog predmeta Informacijske i digitalne kompetencije učenici 1. razreda upoznali su osnovne alate za izradu jednostavnih crteža u programu Bojanje. Nakon usvojenih osnovnih postupaka rada i korištenja programa, učenici su primjenili stećena znanja u izradi prigodne božićne čestitke.
Republika Hrvatska je od 2016. godine uključena u međunarodnu inicijativu Bebras (Dabar) koja promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima, ali i u široj javnosti. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućilo jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka osmišljenih od strane stručnjaka iz pedesetak zemalja, a od 2016. u izradi zadataka sudjeluju i hrvatske učiteljice i učitelji.
Učenici naše škole sudjelovali su u obilježavanju Europskog tjedana programiranja – CodeWeek od 7. do 22. listopada 2023. godine. Cilj ovog događaja je na zabavan i kreativan način približiti učenicima programiranje i digitalnu pismenost. Ova hvale vrijedna inicijativa organizirana je s ciljem poticanja zanimanja učenika s postupcima programiranja i razvijanja logičkog razmišljanja.
U sklopu Erasmus + mobilnosti učiteljice razredne nastave Dragana Kolenko i Lidija Bogadi provele su tjedan dana na Siciliji na job shadowingu.
5. svibnja 2024. uputile smo se na naše prvo Erasmus putovanje. Cilj nam je bio upoznati različite metode i oblike rada s učenicima s teškoćama u razvoju. Još u siječnju saznale smo da idemo na jugozapad Sicilije, u mjesto Mazara del Vallo u pokrajini Trapani.
Erasmus+ tim koji je za svoju destinaciju odabrao Španjolsku – Linares (od 20. do 27. travnja 2024. godine), činili su učitelji Miroslav Kanisek, Sandra Sabolić i Đurđica Lucek, te učenici Marta Kiš, Nora Bijelić-Curkić, Elizabeta Potroško, Mateja Crnčić, Ema Vulić, Zara Jembrek, Niko Jerčinović i Pavao Kos.
Osmero sedmaša (Šimun Dukarić, Petar Hrenić, Ivan Jandrašec, Damira Knežević, Donatela Lazar, Leticia Oberan, Sara Stubić, Kaja Šmic ) uz pratnju troje učitelja (Ivana Polančec, Saša Špoljarić i Martina Trešćec Godek) krenulo je 13. travnja 2024. na prvu mobilnost učenika OŠ „Podolice“ u Rumunjsku. Nakon 25 satnog zelenog putovanja (automobilom do Gyekyenesa, vlakom do Dombovara preko Budimpešte do rumunjskog grada Ploiestia pa taksijem do Targovišta) stigli su 14. travnja na svoje odredište u luksuzne stanove u samom središtu nekadašnjeg glavnog grada Rumunjske.
U sklopu Erasmus + projekta učiteljice Osnovne škole Podolice, Sanja Ciber i Marija Medved, provele su tjedan dana u Italiji na job shadowingu.
Naša je škola sudionik akreditiranog ERASMUS+ projekta kojega smo nazvali
START SMALL, DREAM BIG:
A JOURNEY TO A BETTER FUTURE
Pozivaju se svi učenici OŠ "Podolice" (1. - 8. razred) na sudjelovanje u likovnom natječaju - izradi loga, tj. vizualnog identiteta našega Erasmus+ projekta.
Naša je škola sudionik akreditiranog ERASMUS+ projekta kojega smo nazvali
START SMALL, DREAM BIG:
A JOURNEY TO A BETTER FUTURE
Pod navedenim nazivom i sloganom projekta učenici i nastavnici sudjelovat će u razdoblju do 2027. godine na mobilnostima i usavršavanjima u inozemstvu s temom suvremene tehnologije (mediji, robotika i programiranje), razvoja komunikacijskih vještina, ekologije i inkluzije.
Pozivamo vas da nam pomognete osmisliti logo koji će biti dio vizualnog identiteta kojim će škola biti predstavljena u partnerskim zemljama EU
Smjernice za izradu loga:
Natječaj traje do 19. siječnja 2024. godine
Predaja rada: najkasnije do petka, 19. siječnja školskoj ERASMUS+ koordinatorici, nastavnici Ivani Polančec u fizičkom obliku, ili mailom na ivana.polancec@skole.hr u digitalnom obliku. Rad u fizičkom obliku mora biti potpisan na poleđini.
U tijeku su 7. Dani Erasmusa, #ErasmusDays - prigodna godišnja manifestacija kojom se u cijelom svijetu istovremeno obilježava uspjeh programa Erasmus+! U razdoblju od 9. do 14. listopada 2023. korisnici Erasmusa, tj. ustanove i organizacije koje provode ili su provele projekte diljem svijeta pozvane su dijeliti svoja iskustva kako bi promovirale svoj uspjeh i motivirale buduće sudionike. Tema ovogodišnjih Dana Erasmusa je Europska godina vještina.